Saturday, January 23, 2010

- permata hati keluarga -

Permata hati mak dan ayah sekarang ni adalah 3 orang cucu-cucunya yang selalu dirindui dan disayangi...anak-anak diorang dah tak pandang sangat, sibuk dengan cucu je (ayat berunsur jeles nampaknya, hahahaha).
Cucu pertama dalam keluarga, Aina Nazihah, lahir pada 26 Jun 2004 (sama birthday dengan maknya). Kelahiran yang cukup dinantikan dan kelahiran yang memberi kegembiraan dan kebahagian yang tidak terhingga kepada mak dan ayah. Cucu sulonglah katakan...excited terlebih jadinya..
Cucu kedua pun anak angah jugak, Aina Nazifah, lahir pada 6 November 2006 (anak angah ni, nombor 6 wajib ada kaitan, hehehe). Teringat lagi waktu efa dilahirkan, aku baru dapat lesen kereta, pas balik kerja, sanggup meredah hujan dan jammed peg ke Damai Medical Centre dengan adik naik kereta (walaupun adik tak berapa nak yakin aku yang nak drive)...excited tu penting, maklumlah anak saudara, tak semua orang ada tau..hehehehe..

Ni gambar 2 orang anak angah...

Cucu lelaki pertama keluarga dilahirkan pada 10 September 2009 (lewat sehari daripada 090909, degil tak nak keluar cepat..hahaha). Namanya Luqman Faries. Memang ayah sangat gembira dan teruja la...yela, cucu lelaki daripada anak lelakinya...kiranya keturunan ayah la... Semua orang pun gembira, yelah selama ni cucu perempuan, bila dapat cucu lelaki of course excited tu lagi terlebih...hahaha...

Ni latest pic uman yang along hantar pagi semalam..




Cucu keempat dan seterusnya...bawa-bawa bersabarlah ye mak dan ayah..insyaAllah, ada rezeki nanti bertambahlah cucu-cucu mak dan ayah nanti... tak kesahlah anak along atau angah, yang penting aku memang sayang anak-anak saudara aku...huhuhu...

No comments:

Post a Comment