Wednesday, January 11, 2012

En. Tunang memujuk saya ♥


YES...akhirnya terbukti..jumpa saya adalah lebih penting daripada pergi ke Stadium Paroi untuk menonton bola sepak.... I LIKE!!!





En. Tunang agak risau saya akan merajuk sebab last weekend, kitorg supposed pergi Pameran Pengantin kat Ampang Point & Maju Junction and, last minutes En. Tunang cancel kan sebab urusan kerja. Yeah, bab urusan kerja En. Tunang memang tak boleh nak persoalkan sebab itulah perkara paling penting mengenai dirinya yang saya perlu fahami dengan sepenuhnya.


Actually saya tak merajuk pun & setahu saya, saya memang tak pernah merajuk dengan En. Tunang sebab En. Tunang memang tak pernah nak pujuk saya. Benda tu perkara paling basic yang kitorg da sedia maklum seawal perhubungan kitorg lagi. Dan, saya tak sangka pun sebenarnya this time En. Tunang agak risau kalau2 saya merajuk.




Walaupun kitorg jumpa sekejap je, setakat pergi dinner kat area Ampang je, at least saya tahu En. Tunang sedaya upaya cuba untuk menjaga hati saya, which I really appreciate it!!! Thanks dear...
















No comments:

Post a Comment