Friday, December 23, 2011

hari ini dalam sejarah...

Tengok tajuk post kali ni da macam nk masuk kelas sejarah kan..hehehehehe..inilah hari bersejarah dalam hidup aku selama 26 tahun ni.

Hari ni da janji dgn En. Tunang, amik cuti g jalan2 carik barang hantaran. Ye, bersedialah duit2 ku ye..akan ku gunakan duit2 ku ke jalan yang benar..hahahahahah.

Apa yang menyebabkan hari ini jadi hari bersejarah????? nak tau sebabnya????

1. Beli kain ela untuk buat baju paling mahal

Serius mahal beb..sepanjang hidup aku, xpernah g aku beli kain ela semahal ini untuk membuat baju kurung..tapi apakan daya..sekali seumur hidup, pasni da xbeli da kain semahal ini..huhuhuhu


2. Beli handbag paling mahal

Ni lagi xbleh blah...nk sangat design mcm tu..over the budget pun, tetap beli jgk...tak pk panjang, tgk harga, kira2 harga slps diskaun..terus OK..pergh, time nk g bayar baru realise, gler mahal....bg aku mahal la sbb aku xpernah ada handbag harga sebegitu..tapi, yela...kali ni je beli handbag mahal2 camtu, pasni xde da...huhuhhu


3. Kasut paling mahal



Memang selama ni aku lalu je depan kedai tu..xpernah masuk pun..tetiba hari ni, masuk kedai tu.siap beli kasut yang dijual disitu..percaya @ tidak? selama ni xterpk pun nk beli brg dalam kedai tu...tapi, yela kan..da alang2 shopping, sakan la..huhuhu


Maka..perlu di ingat tarikh arini 23.12.11, saya shopping sakan!!!!

gembira sangat sebab dpt shopping, tapi sedih sebab duit mengalir keluar dengan derasnya...

No comments:

Post a Comment