Sunday, April 24, 2011

:: takkan ku berhenti mengharap ::


Perjalananku di dunia ini masih jauh, masih banyak lagi yang perlu kuhadapi, masih terlalu awal untuk duduk berdiam diri dan berpuas hati dengan apa yang dimiliki, masih terlalu muda untuk mensia2kan rahmat dan anugerah Allah.


Takkan ku berhenti mengharap...

Hanya padaMu Ya Allah aku mengharap, hanya daripadaMu Ya Allah aku meminta, hanya kepadaMu Ya Allah aku memohon. Mengharap, meminta dan memohon agar perjalanan hidup ini dipermudahkan dan sekalipun ingin Kau duga @ menguji ku, mudah2an aku masih mampu berdiri dan bangkit semula untuk menghabiskan sisa2 kehidupan ini.


Takkan ku berhenti mengharap...

Kerana aku tahu, aku tidak akan kecewa sekiranya aku terus mengharap dan berharap daripadaMu. Kerana aku tahu, Engkau menyayangi hamba2Mu. Kerana aku tahu, hanya Engkau yang tahu apa yang terbaik untuk diriku. Kerana aku tahu, hanya Engkau yang akan kekal dan setia bersama2ku.


Takkan ku berhenti mengharap...

No comments:

Post a Comment