Wednesday, May 16, 2012

ALHAMDULILLAH, TERIMA KASIH YA ALLAH

ALHAMDULILLAH, syukur ke hadrat Allah S.W.T kerana majlis pernikahan & majlis perkahwinan yang telah dirancang lebih 6 bulan yang lalu berlangsung dengan selamatnya. Terima Kasih Ya Allah....

Majlis pernikahan berlangsung pada 12.5.12 bertempat di Masjid Az-Zubair Ibn Awwam. Majlis diketuai oleh Penolong Pendaftar Nikah kariah Cheras, Ustaz Bashri & pernikahan aku dengan En. Suami disempurnakan oleh Along. Terima Kasih Along...


Dengan hanya sekali lafaz, aku telah selamat menjadi seorang isteri kepada seorang lelaki yang aku yakin telah diciptakan oleh Allah untuk mendampingiku & bersama-sama denganku mengharungi kehidupan di muka bumi ini. Terima Kasih Abang...


Dan aku yakin, mak lah orang yang paling gembira sekali setelah aku selamat diijabkabulkan dengan En. Suami. Percayalah mak, sesungguhnya acek lah yang paling gembira sekali sekiranya mak bergembira dengan kehidupan baru acek ini. Terima Kasih Mak, Acek sayang sangat pada Mak hingga hujung nyawa...


Majlis pernikahan berlangsung pada 12.5.12 bertempat di Masjid Az-Zubair Ibn Awwam. Majlis dimulakan dengan majlis pertunangan terlebih dahulu. Atas permintaan keluarga En. Suami, kami ditunangkan terlebih dahulu sebelum majlis pernikahan dijalankan. Jadi tunangan kepada En. Suami 30min sebelum disatukan. Ala, sebelum ni tak bertunang pun aku da ngaku En. Tunang..heeeeee



Terima kasih kepada along sekeluarga. Along & akak sanggup amik cuti awal (lagi awal daripada pengantin) untuk membantu melancarkan perjalanan majlis.


Terima kasih juga kepada angah sekeluarga atas segala bantuan, pengorbanan, pertolongan untuk menjayakan majlis ini.


Terima kasih yang tidak terhingga kepada orang kuat yang telah bertungkus lumus semenjak 2 bulan yang lalu untuk menjayakan majlis ini. Adik tersayang la katakan :)




2 comments: