Friday, February 10, 2012

eh...nama aku???

Kan hari tu pergi tempah kad kahwin dengan En.Tunang...sekali, jeng, jeng, jeng...first draft diterima pada 3 Feb yang lalu...baru nk bukak email, jam da menunjukkan pkul 2.30..





"siti, are you ready? we should leave now"



ala.....ada meeting kat Shah Alam pkul 3..punahla harapan nak tgk draft kad kahwin. takpela, balik nanti br tengok, sblom tu msg En.Tunang dulu, biar momentum feeling teruja tu kekal...heeeee



balik dari meeting, discuss skejap dengan manager & now, time to print the draft card...bila da print, tengok2, belek2...eh, nama aku??? nak tau apa perasaan time tu??? tersangatlah teruja, tersangatlah excited dan juga satu perasaan yang sangat pelik..nama aku??? yelah, dah aku yang nak kahwin, mestilah nama aku kan..huhuhuhuhu...







Sangat best ok bila tengok kad tu..walaupun banyak je yang salah, typo error, spelling error, etc...tapi cam seronok je dok amend2 kad tu...bila da amend kat tu, sebelum scan & email balik kat diorg, forward kat intan izani sebab dia sibuk sangat nak tengok...sekali dia cakap..



"macam senior review tax computation, ko conteng2 atas kad tu"



heeeee, da terbiasa review keje orang, camtulah hasilnya...



Diorang amend cepat jgk la..aku email pkul 11pagi, dalam pkul 3 ptg, diorg da email balik after amendments..actually kalau diikutkan da xde apa sgt amendmentnya, cuma skit2 design here & there yang aku dok tukar, bagi layout nmpk presentable skit, baru la orang nk tgk lama2 kad kahwin aku nanti...hehehehehehe



nak tangok hasil keseluruhannya??? tunggu bila kad da siap, akan ku kirirmkan kepada semua kenalan2 ku...datang jangan tak datang plak nanti ye... :))))))))))










No comments:

Post a Comment