Saturday, March 13, 2010

Wah!!! cam tak caya je...

Pameran Pengantin kat PWTC bermula 12-14 Mac 2010...Edisi ke-12 katanya..dan buat pertama kalinya aku menjejakkan kaki ke situ..wah, cam xcaya je...huhuhu

Bak kata orang, amik mood..hahahahahahah...da ada mood ke sekarang? hhhmmmm....... Aku pergi dengan May, maklumlah May pun da nak bertunang, kira OK la kan aku ajak dia..dia pun bole survey2 gak...dia yang da nak bertunang, aku plak yg over + excited pergi pameran tu kan...hahahahahaha...

Tapi...memang tak leh tipula, seronok je rasa bila pergi pameran pengantin tu...rasa best je..hahahaha..berangan sorang2 pun xsalah kan..kata pameran free, sapa2 pun boleh pergi..btol tak..so, sukati aku la kan..huhuhuhu...

Banyak gak pamplet yg aku amik, yakin je..tgk pamplet tu...dok tya2 org2 yg dkt booth tu...wah, gler la aku ni..apesal ni..hahahahahahahahahaha :))

Pastu dapat paper bag Pameran Pengantin tu.wah, nak bawak balik ke paper beg ni?? terkejut plak mak tgk nanti...hhhmmm..xpela...cam best plak ada paper beg ni..nasib baik smpai umah xde orang kat umah, ayah tidur, mak g masjid, adik kuar..okla tu kan....masuk bilik, belek2 semula pamplet tu semua...wah, da bole mula buat kira-kira ni...bole kira budget ni..cukup ke x duit aku ni, ke nk UP skit duit hantaran yg dioffer..hahahaha...gler mata duitan...

Hmmmm....cam xcted plak rasanya...masa amik mak dr masjid, ntah camne ntah...tanpa rasa segan, silu mahupun malu..aku mula berbicara dengan mak mengenai perkara ini....wah...biar btol..cam xcaya je..mak pun layan je aku borak.....hahahahaha..

Dahla, cukup la..satg over xcted plak jadinya...

5 comments:

  1. hahahaha...akhirnye aku da bole komen....ngeh3

    ReplyDelete
  2. ko mmg poyo pon..yeyer je kta xmau..last2 sape yg xcited???? hehehehe..tp bgos la..aku suke ngan perkembangan terbaru nih.
    ha..alg2 ney aku nak jempot ko sbg vip..jempot la ke blog aku eh..hihi

    ReplyDelete
  3. hahahahaha..xcted ke?? wah..tu yg cam xcaya tu..tetiba aku plak yg over xcted dpd ko..huhuhu

    ReplyDelete
  4. 2la..malu2 tp mau...ngaku suda...

    ReplyDelete